ایران2 - ازبکستان 1

 

تیم ملی کشورمان دیروز در اولین بازی خود مقابلازبکستان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست یافت .

فریدون زندی در این بازی توانست در پست خود توانایی اش را به نمایش بگذارد

وبهتر از دفعه ی قبل که در بازی دوستانه بود ظاهر شد.

    (عکس های بازی ایران ـ ازبکستان)


فریدون زندى: جام را به من بدهند همین الان فرار مى کنم!

فریدون زندى، هافبک ایرانى - آلمانى تیم ملى با سخت توصیف کردن شرایط حاکم بر جام ملت هاى

 آسیا گفت: اول اینکه تیم هاى بزرگ یکى پس از دیگرى زمین گیر مى شوند. دیگر اینکه آب و هوا

 دمار از روزگار همه درآورده است.وى افزود: باور کنید طاقت آوردن در این شرایط سخت است و

 اگر جام قهرمانى را مى فروختند، آن را به هر قیمتى که بود، مى خریدم و از مالزى فرار مى کردم!

زندى با اشاره به قدرت بالاى حریف امروز ایران، اظهار داشت: ازبکستان تیم قدرتى و خوبى است

اما بر کسى پوشیده نیست که حریف از ایران مى ترسد.به نوبه خود سعى مى کنم در صورت حضور

 در ترکیب اصلى با تمام توان در این مسابقه ظاهر شوم و هر چه دارم، ارایه کنم. با پیروزى در این

 میدان مى توانیم به ناکامى بزرگان آسیا و مقابل رقباى کم ادعا پایان دهیم.