فریدون زندی: مدال طلای آسیا رابرای پدر و مادرم کنار گذاشته‌ام.

 

جذابترین چهره برای مصاحبه در اردوی تیم ملی کسی نیست غیر از فریدون زندی. ملی پوشی که با

آن لهجه شیرین و صحبت های جالب توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. فریدون زندی حالا

خیلی بهتر از دفعات قبل فارسی صحبت می کند. روانتر، سلیس تر و صدالبته حرفه ای تر.

صحبت های فریدون را بخوانید و لذت ببرید.<برای اولین بار است که در این رقابت ها شرکت می کنم.

 خیلی هیجان دارم و می دانم که رویدادهای زیادی پیش روی من قرار دارد. پس از آن بازی های جام

 جهانی و آن نتایج، شانس خیلی با من یار نبود. مدتی افت کردم و احساس کردم که تمام درها به روی

 من بسته شده امامی دانستم که این روزها موقتی است. از تیم هایی که روبروی ما بازی می کنند

 اطلاعات کمی دارم اما برای شکست دادن آنها بی تاب هستم.در مورد رقبای تیم ملی فکر می کنم

استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی و عربستان از جمله تیم هایی باشند که در صورت رویارویی با آنها

کارمان دشوار می شود اما مطمئن باشید که در تک تک این بازی ها پیروز خواهیم شد.اما زندی یک

 پیغام ویژه هم برای خانواده خود دارد.«خیلی دوست دارم که وقتی در بازی فینال حریف را شکست

دادیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم، خانواده ام شاهد این صحنه باشند. آنها خیلی از من حمایت

 کردند و در جریان انتخاب تیم ملی ایران، به من کمک زیادی نمودند پس در قهرمانی ما در آسیا،

 آنها هم سهیم خواهند بود. دوست دارم مدال طلایم را به مادر و پدرم بدهم و به آنها بگویم که دوران

 بدشانسی های من دیگر به تاریخ پیوسته است.

                                (این مطلب به کمک دوست گلم زهرا جان تهیه شده)